Assalamualaikum...

Terima kasih kerana mengunjungi blog ini.
Kami adalah penjual Cloth Diapers dan menawarkan harga serendah RM18/Pcs.
Jika anda berminat dan ingin mengetahui lebih lanjut,
anda boleh lihat jenis-jenis Cloth Diapers yang kami jual di bahagian kanan blog ini.
Anda juga boleh hubungi 019-3535514 (Adah) atau 019-3474267 (Shah).
Pertanyaan juga boleh diajukan melalui SMS atau E-Mail :
nursyahadah.af@gmail.com

Beberapa produk lain juga akan muncul dari masa ke semasa.
Jadi, jangan ketinggalan untuk mendapatkan update dari blog kami.
Terima kasih.

Thursday, 19 July 2012

Gelagat Anak-Anak Saya Tidur...

Assalamualaikum.....

Hari ni saya cuma nak upload gambar anak-anak tidur yang sempat saya snap pagi tadi sebelum pergi kerja... bila tengok anak-anak tidur lena macam ni, senang hati dibuatnya... sampai tunggang terbalik... bantal masing-masing dah hilang ntah ke mana... si adik, tak padan baru 2 bulan lebih, tidur dah macam orang besar...


ummi love both of you....

Salam Sayang,
Ummi Areef Adira




Terima kasih kerana membaca entri ini.
Sila klik Like jika anda suka entri ini.


4 comments:

lia said...

c comey bam2 2 bulan tido mcm superman he3... cuteeee

Ummi Areef Adira said...

lia, tak tembam pun si adik... kakak tu je yang tembam melebih2...

•♥ Myra ♥• said...

alohhhh..comeynya dorg...huhu..geram lak tgk adik tu..bambam!

Qhaifa Nur said...

mcm2 peten tido ni...kalau aeish suka meniarap
kalau kita tenung lama2 tak sangka dah besar anak2...

Post a Comment